نامدار ، سبز و ماندگار

 

 

فلاورباکس | راه گسترش نامدار
محصول-ژئوبلوک-فلاورباکس-نمادار-راه-گسترش-نامدار-قطعه-بتنی

انتشار آلودگی های شیمیایی و ذرات معلق مختلف موجود در هوا (که پیامد تولید مصالح ساختمانی گوناگون می باشد) و همچنین زباله های ساختمانی زیادی که در پی ساخت و ساز های سرسام آور ایجاد می شوند، ضرورت  ارائه راهکارهای خلاقانه در طراحی و تولید مصالح ساختمانی نوین و با انگیزه کاهش هرچه بیشتر آلودگی های محیط زیستی را بیش از پیش ایجاب میکند. از مزیت های این مصالح ، افزایش بهره وری از منابع، ماندگاری منابع طبیعی و افزایش میزان بهداشت و سلامت اجاره نشینان کره زمین می باشد.

نامدار ، سبز و ماندگار

شرکت نامدار کجای این داستان سبز قرار دارد؟

شرکت نامدار تمام تلاش و توان خود را بر این نهاده تا بتواند نقشی هرچند کوچک  در راستای حفظ محیط زیست و تاثیرگذاری هر چه بیشتر در کاهش آلایندگی های شیمیایی داشته باشد.

این شرکت توانسته است با ابداع قطعات بتنی ژئوبلوک گامی بزرگ در این راستا که همانا کاهش استفاده از منابع محیطی می باشد، بردارد. 

نامدار ، سبز و ماندگار

سیمان کمتر

با توجه به نقش پر رنگ سیمان در تولید گازهای گلخانه ای، شرکت نامدار با مطالعات فراوان و بهره گیری از محققان جوان خود کوشیده است تا با تولید قطعات بتنی دوست دار محیط زیست، به کاهش استفاده سیمان در احداث دیوارهای حائل کمک کرده . گامی موثر در این خصوص بردارد.

نامدار ، سبز و ماندگار

دی اکسید کربن کمتر

سیستم دیوار حائل ژئوبلوک بدون نیاز به پی سازی بصورت خشکه اجرا شده و با ایجاد سازه ای مقاوم جهت مهار فشار خاک، کاهش مصرف سیمان از فرایند تولید تا اجرا را در پی داشته و به میزان قابل توجهی با کاهش تولید دی اکسید کربن کمک کرده است.

نامدار سبز و ماندگار

تنفس در هوای پاک و بهره جستن از محیطی سبز، حق مسلم نسلهای آینده بوده و وظیفه حفاظت از آن بر دوش همه ما سنگینی میکند.

نامدار-سبز-و-ماندگار-بلوک-نمادار-ژئوبلوک--سیمان-دی-اکسید-کربن-بلوک-نما-دیوار-ارزان-محیط-زیست

شرکت نامدار در اردیبهشت ماه 1402 ضمن حمایت از مسابقات ملی مهارت در رشته طراحی فضای سبز با تامین قطعات بتنی مورد نیاز  بیستمین دوره این مسابقات که در پارک صفه اصفهان برگزار گردید ضمن معرفی این قطعات به شرکت کنندگان و مسئولین استان اصفهان تلاش نمود تا استفاده از این قطعات سبز را به عنوان الگوی مصرف کنندگان حوزه ساخت و ساز و طراحان فضای سبز نهادینه ساخته و از این گذر کمک نماید تا هر چه بیشتر طبیعت و محیط زیست سبزتری داشته باشیم

اشتراک گذاری مطالب این صفحه در :

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!