ویدئو های آموزشی

نحوه نصب و اجرای دیوار حائل خاک مسلح

 
روش نصب دیوار حائل خاک مسلح ژئوبلوک (قسمت اول)

اولین مرحله اجرایی، خاکبرداری و آماده سازی بستر کف دیوار حائل ژئوبلوک می باشد. در این فیلم آموزشی شما با نحوه صحیح انجام عملیات خاکبرداری و تسطیح خاک زیرین دیوار ژئوبلوک آشنا می شوید.

روش نصب دیوار حائل خاک مسلح ژئوبلوک (قسمت دوم)

دومین مرحله، نصب رگ اول قطعات پیش ساخته ژئوبلوک نمادار است. این مرحله از مهمترین مراحل انجام دیوار حائل ژئوبلوک نمادار می باشد که ارتفاع بلوک های دفنی جهت کنترل لغزش پای دیوار و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت هدایت آب پشت دیوار در این مرحله پیاده سازی و عملی می گردد.

روش نصب دیوار حائل خاک مسلح ژئوبلوک (قسمت سوم)

سومین مرحله انجام عملیات اجرایی، خاکریزی پشت دیوار حائل و عملیات تراکم خاک می باشد. در این فیلم آموزشی نحوه صحیح تراکم لایه های خاک پشت دیوار حائل در فواصل 20 سانتی متری نشان داده می شود.

احداث دیوار حائل وزنی با نمای ژئو بلوک

در این فیلم آموزشی به اجرای دیوارهای وزنی ژئوبلوک (بدون نیاز به مسلح کردن لایه های خاک با ژئوگرید) پرداخته شده است که شامل قرار دادن قطعات مدولار نمادار بر روی رگ اول دیوار و پر نمودن بلوک ها با شن درشت دانه، خاکریزی در لایه های 20 سانتی متری و تراکم خاک می باشد.

احداث دیوار حائل خاک مسلح با نمای ژئوبلوک

در این فیلم آموزشی به اجرای دیوار خاک مسلح ژئوگریدی با نمای مدولار ژئوبلوک پرداخته شده و نحوه صحیح تسلیح خاک با استفاده از الیاف پلیمری ژئوگرید در دیوار خاک مسلح آموزش داده شده است.

اشتراک گذاری مطالب این صفحه در :